Sunday, November 15, 2009

Sila letak tajuk sendiri..haha

Tengok tajuk entry ni pn da tau yg aku ni mmg xde idea nk tulis..haha
tp nk gak tulis kt blog comelku ni..

* rehat 2 minit..pk nk tulis ape *

aku citer xtvt ari ni jela ek..bajet cam ade xtvt best jek..
ari ni bangun kol 8 lebey..
aku xtau la apsal skrg ni kalo wiken, konpem kol 7 lebey @ 8 lebey da celik mata..
kalo kt umah dlu, rilek je tdo smp kol 10..haha (meng'kantoi'kn diri sndirik)
maybe sbb da terbiasa bgn awl kot..

da bgn tu..cam biasa la kn..mandi sume..
then breakfast..mkn cekodok
pastu bermula la sesi menuai di kebun2 n menghidangkan makanan kt pengunjung restoran aku..hehe

setel yg tu..sesi gosok baju keje utk 5 ari trus..
pening gak nk pilih nk pakai baju ape..
bkn sbb baju byk giler..tp sbb xbyk baju keje..haha
xknla last week da pakai baju ni, minggu ni nk pakai lg kn..
ohh..cannot cannot..

then dok mengadap tenet..smbil ber'ym' ngan kakak aku
pastu siap calling2 lg..dpt la ckp ngan cik dieja n cik aicahh..
eee...rindunye kt budak 2 org nih..
xsabar nk jumpa raya nnt..muaahh muaahh muaahh

pastu tghari mkn nasik dagang..makcik aku masak
sodaappp..tp xleh mkn byk..
aku dlm proses mengurangkan makan..muahaha (azam yg xbrape nk menjadik lg)
skrg ni rasa cam byk je mkn..badan pn rasa cam dah dipam2..huhuhuhuwaaaa
ni blom timbang lg..hisshh..ngeriii je nk timbang

dlm kol 2 gitu, pakcik aku pasang muvi night at the museum 2..
aku br tgk sparuh citer tu
so cam nk tgkla smp abes..
skali br 15 minit tgk, da tersengguk2 cam hape..
trus masuk bilik..melangsaikan utang tido..siap set alarm nk bgn kol 3.30..

so pd kol 3.30, berbunyi la alarm tersebut..
spt biasa, tgn aku akan menjalankn tugas utk menutup alarm tu..
otak aku plak memberi arahan utk smbg tido beberapa minit lg..
xlama pastu, aku pn terjaga...
tgk jam kol 4.30..hahh??? td rasa nk smbg tido bape minit je
skali trus sejam..amek ko..
ni mesti kes cuaca mendung n sejuk nih..haha (xpsl2 salahkn cuaca)

ingat nk kuar gi jusco sat ptg td..
ade nk beli brg2 keperluan sket..
pastu ujan lak..so trus mls nk kuar..

pas solat asar, buat air nescafe ais..
pastu mkn roti sosej n choc chip cupcake yg makcik aku buat (td rasanye ckp nk kurgkn mkn..hahaha)
sedaaap jugak..da tu cemane nk diet nih??
ok2..pasni jgn mkn malam..jgn jgn jgn..

pastu tgk tv...
tu jela xtvt setakat ptg td..
jap lg rasa cam nk memanjakn muka ngan mask..hahah
giler bosan entry nih..
dala...doakan aku berjaya mengawal napsu mkn..kehkehkeh
daa~~

0 Sweets: