Saturday, November 21, 2009

Jalan2 + Makan2

Ari nih ngan baik atinye, farah bwk aku gi meronda2 area Shah Alam..
sbnrnye aku yg beria ajak die pegi...hahahah
mula2 kitorg pegi SACC Mall..park kete kt situ..

then masuk dlm tuh..ternampak MPH buat jualan buku kt tgh2 tu
aku da lama nk cari novel..
so pusing2 kt situ..terjumpa 1 novel..
cam best jek..tajuk Lagu Cinta Buatmu..penulis die Qaseh Qaisara
makanye terbeli la novel tuh..kehkehkeh

pastu kitorg pegi Kompleks PKNS..
xde mende sgt pn kt situ..
tp byk giler baju kurung
dala cantik2 (rege pn op kos la cantik)
rambang mata tgk...tp xbeli pn..

next stop..pegi Plaza Alam Sentral
smlm kn gi Sri Pentas 2..mana sempat jln2 kt situ
so ari ni pegi lg..
xde beli ape pn kt situ..saja cuci2 mata..hehe
oh yer...masuk The Store..
ter'berkenan' kt 1 henbeg ni (gmbr kt bwh yer)
fuhh...i nyaris2 tergoda u..penat melapangkan pikiran..haha
tahan jugak ati nih walaupn da meronta2 nk..
tp akhirnye berjaya utk tidak membeli..hehe

pastu patah blk SACC Mall..
gi mkn kt Uncle K Kopitiam..
pastu jln2 dlm tu jap
saja gatal2 gi singgah Bodyshop..
akibat drp kegatalan itu, aku telah membeli perfume sebotol..
ala..kecik je..chymara kot nama perfume tuh
bestttt..aku suke..
bau die ala2 fresh gitu..

then kol 2 lebey, farah anta aku kt stesen komuter..
dlm kol 4 lebey aku smp umah...

sblm kuar jenjalan, jom prasan dpn cermin jap..haha

siler fokus pd henbeg di tgn saya~~

hoii..tgk mana tuh?hahaha

kt Uncle K Kopitiam

farah tgh bersedia utk mengumpat..siler fokus pd mulut die..hahahaha

cantonese yee mee..aku punyer

aku dipaksa utk amek gmbr die..muahah

harus gak aku paksa die amek gmbr aku lak


da smp umah tu, dlm kol 5 lebey, pakcik aku ajak kuar makan lak
maybe sempena celebrate besday cousin aku n celebrate result UPSR die kot..hehe
so ikut jela..ujan lak ptg td


kitorg gi mkn kt Restoran Haven..Bukit Langat
restoran tuh mmg atas bukit
so bleh nmpk view KL yg sgt cantik menarik tertarik
tp sbb td ujan, so berkabus la sket
pastu sejuk sgt td...da feeling2 dok Cameron Highlands lak..kehkehkeh

makan kt sini td

broccoli soup..erkk..bleh tahan la
tp aku x abes..

my choc ice blended

my grill salmon with butter lemon
sedap la jugak..cuma salmon is a lil bit dry

view from Haven

cuba cari di manakah terletaknye KLCC..hehe


service kt sini mmg cepat...
bayangkan...kitorg smp dlm kol 6 gitu
then by 6.45 gitu da abes mkn..
yg pegi td lak dlm 13 org
so kire cepat gakla kn dpt makanan..
food die pn byk choice..
ade western..mee + nasik pn ade
kalo korg nk mkn smbil tgk view2 menarik, lehla try gi situ
bab jln, jgn tnya aku yer..haha
yg aku tau, tmpt ni kt Bukit Langat
bab2 jln siler serahkan pd incik Google yg lg pakar n arif..hahah


tu jela citer utk ari nih
giler tabah aku...3 entry 1 mlm..hahaha
i really enjoy my saturday..
erm...esok sunday..nk buat ape yer?
jom pk sama2..hehe
babaiii~~

0 Sweets: