Sunday, November 1, 2009

Papadom

Assalamualaikum...

citer ni last week nye citer yer..
giler lama tangguh..haha

last week, aku pegi One Utama ngan Farah (aku mls ar nk transfer gmbr..makanye xdela gmbr kitorg berdua..hahah)
tujuan utama, nak kasi tudung kt die
tujuan kedua, tgk wayang..hehe

aku dah suh farah book tiket awal2..
almaklum la..kalo ari ahad, sah2 la kna beratur pjg giler kalo nk tgk wayang
wayang start kol 2 lebey..kitorg smp sana kol 12 lebey
so..cuci2 mata la dlu
pastu gi mkn n solat...beli popcorn...
masuk tgk wayang..

kitorg tgk citer Papadom
citer ni mmg sgt best..
sebab ade unsur2 lawak + sedih + touching
mehla aku kasi review sket..

citer ni mengisahkn saadom yg sebuk sgt ngan bisnes nasik kandar die tuh..
smp xpeduli sgt ngan anak n wife die..
1 ari, anak n wife die accident n wifenye meninggal
so sejak dari ari tuh, die berubah
jd sgt protective kt anak die..
mana ade anak die, kt situ la ade die..

cukupla setakat itu review nye yer..hahaha
selebihnye korg tgkla sndirik
kirenye berbaloi2 gi tgk wayang

aku teringin nk tgk citer tsunami..
tp rasanye da xde tayangan kot..huhuhu
xpela..kot2 ade tayang kat astro box office..
aku akn cepat2 gi menempel umah abg aku..hahaha

okla..tu jela kesahnye
wassalam...

p/s: masuk minggu ni, da 3 minggu berturut2 aku gi OU..haiihhh..no more OU nx week..haha

0 Sweets: