Monday, November 16, 2009

Cry Out Loud

Tajuk entry mungkin kurg kena mengena ngan citer yg bakal disampaikn..
ahh..blasah jela..nk cpt nih..ngantuk dah..haha
ala..kn sblm ni org dok gune Laugh Out Loud (LOL)
haa..ni tuka sket jek..kna kretip yer kwn2..haha

ok2..jom serius sket..
smlm aku rasa cam nk meluahkan benda yg da lama sgt terbuku kt ati nih..
i dunno whether it's a rite time or not..
so aku pn meluahkn pd org yg sepatutnye mendengar luahan ni la..
tp sayang...feedback yg aku dpt kurg memberangsangkn..
xmenepati skema jawapan yg ditetapkan oleh aku..huhu
camne nk dpt full marks kalo camni?
kalo xdpt full marks, pk la sndiri kesan2 sampingannye..

jwpnnye menyebabkn aku dok pk je manjang..
why?? why?? why??
menambahkan lg keraguan kt ati aku nih..
pk dan pk..tetiba tinggg (ok..xseswai gune bunyi tu..tu bunyi cam dpt idea bernas..haha)
aku terpk...btol ke keputusan aku slama nih?
ni lerr yg paling aku xgemar..rasa ragu2 n sangsi
aku takut sbb besar impact nye nnt...

kalo skrg pn byk benda yg dipandang remeh, in the future camne?
lg byk tanggungjwb yg kna pikul..lg berat dr skrg..mampu ker?
u tell me now..bleh ke???
nasihat dibalas dgn bidasan yg xbrape nk tajam
n smlm berlakula upacara bidas membidas dlm nada yg sopan santun
dan diakhiri dgn aku mls nk layan sbb da ngantuk..zzzz

tp sume tu still lg dok pusing2 dlm paler aku nih..
mengakibatkn mood aku agak kucar kacir ari nih
tp menten cool kt opis..well...aku adelah cool..cool adelah aku..haha

im not blaming others..im blaming myself..
tp aku rasa blom terlambat utk aku turn back..
dat's why la aku terpaksa meluahkan ape yg aku rasa
tp kalo cenggini responnye..camne?
xpela..biar aku buat sorg2..
ahh..baik aku idup sorg2 je kalo gini..haha

pesanan kpd yg membaca (kalo rasa terlibat dlm hal ni..yg xterlibat, gi main jauh2...syuhhh2),
pls think think think carefully..
tlgla jgn buat aku rasa ragu2 lg..huhu
serius takut kalo pk psl masa depan..
how i wish i can see my future

okla...nk tido..
kna qada'yg smlm..hahah
gudnitee~~

p/s:sorry..aku xleh nk citer details sgt sbb benda ni sgt personal..cukupla sekadar luahan perasaan kt blog..ehehe

2 Sweets:

Farah Syazana said...

xleyh trime ar bce entry yg x bapa nak paham ni.ahhhh!

Miss Wanie said...

erkk..ko xphm ek?
serius xphm nih?

yesss!!! mission accomplished..
mmg tu la niat aku sbnrnye..
hahahaha