Friday, November 6, 2009

Dan keputusannyee....

Salam sume...

setelah berpk selama bape ari eh..2 kot..
setelah segala pengiraan dibuat..tambah, tolak, bahagi, darab, kuasa dua n tiga..campur sket ngan ilmu2 Add Maths yg dah abes tarikh luput tu...

maka dgn ini...aku dah buat keputusan...
ohh..keputusan ni adelah utk previous entry..
korg baca la sndiri..

sooo...keputusannye adelah aku TIDAK AKAN BALIK KE KG raya nih..
aku gi beraya umah kakak aku kt johor...
1st time nih xberaya kt umah..hehe

smlm dok chatting ngan kakak aku..
die tnya biler nk gi umah die..dh byk kali suh gi umah die..
contoh per'ym'an adelah spt di bwh (suke2 ati aku je taruk per'ym'an..hahahahah)

KA = kakak aku

KA: biler nk mai jb?
aku: igt nk gi raya ni...tp xtau nk gi ngan ape..mls nk amek cuti ari kames
KA: naik las bas pagi2
aku: ari jumaat tu kn raya dh..sadisnye naik bas pagi raya..hahaha

sambil2 dok ym tuh, aku bukak website airasia..saja nk tgk kn..
tetibaaaa...

aku: ade tiket RM39 gi jb..ari kames mlm (excited nihh..haha)
KA: amek la..
aku: bleh ke gi amek kt airport mlm tu? dlm kol 10 lebey
KA: bleh je... (pnyela nk adik die pegi..hahah)

ape lg..tang tu jugak aku amek tiket tu..hahaha
nk buat payment sket punye susah..tp sanggguuuppp..
smp da terlajak masa tido aku..hhaha
kang tunggu esk, konpem rege da naik (aku check td, rege naik..jadik rm40+..hehe)

makanyeeee...jommm beraya di johor..
save cuti aku..kehkehkeh
blehla cuti lama sket masa mak ayah aku blk (lama la sgt..cuti pn ade 4 ari je lg)

time kasih pd yg bg pendapat..
kpd yg jeles tu, meh nk tolong gelak...muahahahaha smbil guling2..
daaa~~

0 Sweets: