Thursday, November 19, 2009

O.K.U




Gambar xde kena mengena ngan citer..
bkn bantal tuh yg OKU..
tp tuan die..hahaha

yer tuan2 dan puan2 sekalian..
ari ni aku jadik OKU utk sementara
mengalami kesakitan kaki yg amat sgt..
td gi opis pn sume org dok komplen sakit kaki..
patut company bg MC ari nih...ahaha
bankrap company kalo sume MC

mmg seksa la nk berjalan..da mcm robot je rasa
sbbnye kaki xleh nk bengkok sgt
pastu kalo duduk, biler time bgn n berjalan tu..ya Rabbi
punyela terhencut2..cam hape jek

biler da berjalan, kna dptkn rentak n irama yg btol (mcm nk menari lak..hahah)
baru kurg sket rasa sakit
kalo tgh elok2 jalan, tetiba kna stop kejap
pastu nk smbg jalan blk, mmg berkerut2 la muka..

td masa blk keje, aku naik lrt cam biasa la kn
then biler da sampai tuh, slalunye aku turun gune tangga
exercise la katakan..xkoser aku nk tunggu lif..haha
so td cam biasa jugak gi kt tangga
nk turun tu..masyaAllah..nk je aku duduk pastu turun satu2..hahaha
sakit yg xterperi..
cuba bygkan ibu yg tgh sarat mengandung turun tangga
haa..camtu la aku turun td..terkedek2 turun..
ngan ekspresi muka yg xleh blah..
ok2..xpayahla korg bygkn..konpem buruk abes..muahaha

pas mandi td aku da sapu krim susu kambing
best gak krim ni sbb berangin
hrp2 pagi esok da ok la...
amin~~

0 Sweets: