Saturday, November 21, 2009

Muzik2 Semifinal 3

Semalam buat pertama kalinye aku gi Sri Pentas 2 kat Plaza Alam Sentral..
ni sume disebabkn oleh peminat fanatik tomok..
nk tau sapa??? klik sini ..hahah
die sebuk ajak aku gi tgk separuh akhir muzik2..
smlm kn yg last..
so setelah memastikan artis2 yg bertanding smlm adelah best, aku pn stuju la nk ikut..

kitorg smp sana lm kol 9 lebey..
cuak gak sbb xde tiket..
skali tgk bleh je masuk..xde pn cek tiket..fuhh..slamat
kalo x, konpem ade org meraung dpn tuh..hahaha

smlm artis2 yg bertanding ialah bunkface, aizat, hafiz, jinbara, misha omar, estranged, faizal tahir (ganti ngan shila) n tomok
so smlm gakla die umumkan artis mana yg leh gi final..
korg baca la sndiri kat paper..
mls plak aku nk tulis kt sini..hahaha

aizat nyanyi mmg best giler..
jinbara pn best..siyes aku x expect sore vokalis jinbara tuh best kalo nyanyi live
tp smlm sejibik cam dgr dlm radio..hahha

part paling best...artis undangan
tau sape? nk tau x?
SITI NURHALIZA!!!!
ok2..aku bknnye big fan of ct..
tp aku suka lagu2 die..
smlm aku dok berharap sgt die nyanyi lagu Ku Percaya Ada Cinta
skali mmg btol die nyanyi lagu tuh
aku pn ape lg..tanpa segan silu berduet ngan ct..hahha
xsia2 aku pegi tgk muzik2 tuh..hehe

tp syg..kitorg dok jauh dr stage...
so xmampu la nk amek gmbr ct..
mampu amek gmbr yg dekat screen je..hahha
yg penting die nyanyi mmg besttttt giler
rasa cam nk suh die nyanyi lagi n lagi..

tp pas abes show, ct da xde
kalo x, leh gak jumpa die..cewwaahh..berangan
smlm blk dlm kol 12 lebey..

dah2..jom layan gmbr lak..
penat dah citer nih..

kami ke sini smlm..hehe

tgh tunggu start siaran...

ramai gak smlm...penuh sri pentas tu

farah, me n nabil

ct!!! i lap u..haha

one more plsss!!

ku percaya tidak sia2 aku diujiii..lalala~~

ni je mampu amek..haha

berbaloi aku pegi smlm..haha

artis2 yg bleh gi final

ngan cheryl samad

noh hujan (funna, jgn jeles yer..hehe)

misha yg sporting sgt

sblm balik harus amek gmbr dlu

ngantuk dah..zzz

xde motif tersembunyi


tu jela alkisah...
kirenye best sbb ct ade..hahaha
yg lain2 tu pn best jugak..
makanye bersama2 la kiter tunggu juara lagu nnt yer..
daa~~

0 Sweets: