Saturday, November 21, 2009

Komuter oh komuter

Fuuhh...byk nk update nih...
bwk bersabar..kiter citer ikut kronologi yer..hahah

semalam after keje aku gi sungai buloh..
naik lrt kt klcc..then turun kt kl sentral..
smp kl sentral dlm kol 5.45 gitu..
trus turun kt tmpt komuter..
tgk jadual die..komuter ke sg buloh kol 6..

so aku tunggu la..skali dgr sore ghaib mengatakan tren kol 6 kensel
tren seterusnye kol 6.15..cess sungguh
dala aku tgh sakit kaki...huhuh
tunggu lg ngan sabar

then kol 6.16 tren smp..
cepat2 naik...tren tu jln dlm seminit..
tu pn ngan tahap kelajuan kura2..ke kura2 lg laju?
pastu tetiba stop..
lama giler ok stop...dlm 20 minit gitu
ngan org penuh sesak kt dlm tuh
hangin btol aku

sudahnye dlm kol 7 lebey br smp sg buloh
tensen tol ngan komuter nih
tu la public transport yg paling aku xsuka

aku xphm la..apsal komuter xleh gerak on time?
apsal lembab?
apsal nk kna stop tetiba?
apsal tren tetiba kensel?
why??? why?? why???

pls la bg efficient sket
aku xleh bygkn camne org yg ari2 naik komuter
aku tau ramai yg naik..
so tlgla buat sesuatu utk meningkatkan lagi prestasi komuter nih..
haa..kn da kuar ayat skema..hahha

dala td jumpa mamat sangap dlm komuter
sib baik xkna kt aku
tp geram jugakla tgk...rasa nk bg penyepak free je..hahha
padan muke ko..

okla....ade byk lg entry lain akan menyusul..
eh..xdela byk sgt..2 jek..ahah
tungguuuu~~~

0 Sweets: