Saturday, November 28, 2009

Live from JB

Cuaca di JB adelah sgt panas
bkn panas biasa..
tp panas panas panasss..hahaha
panas berbahang2 ok
rasa cam nk berendam dlm air 24 jam
sekian laporan cuaca dr JB..

ari ni pegi berjalan2 ke Jusco Tebrau
ohh..xde shopping ape pn
stkt mencuci mata kt tmpt kanak2
blk umah baru teringat pasal cardigan yg diidam2 kn..
cess..bleh plak luper masa kt jusco
nmpk sgt aku da clearkn minda n sucikan ati drp sebarang unsur2 shopping
muahahahha

pastu blk pegi cari MCD
ramai yg nk mkn prosperity burger
nyum nyumm..sedapp
pastu trus blk umah
aku terbongkang dlm bilik..ngantuk
tp panas yg amat..huh

dlm kol 3 lebey, tgk muvi citer Momok
sapa yg xtgk lg tu, aku sarankan xyahla tgk
xbest lgsg ok..
antu yg tah pape..jln citer pn cam xdipahami
ending xmenarik lgsg
bersyukur sbb aku xgi tgk kt panggung..hahaha
td tgk pn cam tertanya2 biler nk abes citer nih..
nmpk sgt boringnye..haha

mlm ni nk gi jln2 kt Danga Bay..
da byk kali kot aku gi sana
tp xpela...ikut jer..hehe

okla..mau mandi n solat
da maghrib nih
daaaa~~

p/s: esok bertolak blk ke kl..huhu..nk cutiii lg!!

0 Sweets: