Wednesday, March 10, 2010

Saya mengaku...

Tertuduh: Saya mengaku bersalah Yang Arif kerana telah lama membiarkan blog ini tidak di'update'
Yang Arif: Kamu dihukum update blog sampai lebam
Tertuduh: Tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!

Ilusi semata2..hahaha
siler jgn percaya okehhh...

sebenarnye nk ckp saya mengaku zaman blaja lg best dari keje...
kebenarannye sudah terbukti..huhu
dulu masa blaja, xsabar2 nk keje...sbbnye dpt pegang duit sendiri kn..
masa blaja dulu pn dpt gak duit tp sumbangan penaja n jugak belas ihsan pama..hahah

tp biler pk blk..rasanye aku lg byk save duit time blaja compare ngan keje ni
mungkin sbb skrg ni dah ade komitmen..
nk bayar duit kete, hulur kt mak ayah, bayar itu..bayar ini
sudahnye tinggal la secotet je dlm bank tuh
eh eh..mcm comel je guna perkataan secotet tuh...hahaha

masa blaja dulu best sbb bknnye gi klas whole day 8 am - 5 pm
means ade la gap yg bleh digunakan utk tgk muvi, main game atau pn lebih afdhalnye tido
tp biler da keje ni, nk x nk mmg kna keje from 8 am - 5 pm la kn..
kalo break pn sejam jek..kol 1-2 pm..
maknanye kna keje 8 jam sehari tolak lunch hour..

xke penat tu?
kalo ari yg xbyk sgt keje, okla kot..
tp kalo ari yg keje bertimbun2, sume nk kna siapkn cepat...jgnla ade sesapa yg cari pasal ngan aku..
mmg akan jadi mangsa aku la tu (bajet garang giler n sume org takut..hahaha..blahh)

dala..malas la nk tulis pjg2..
kesimpulannye...campus life is better than working life..
ade yg xstuju???
cepat2..jgn nyorok lak..

aku pn xtau ape motip entry ni sbnrnye..
saja nk kasi blog nmpk ber'update' kot..hehehe
niteee~~

p/s: apsal lately perut aku asik berbunyi? bkn bunyi sbb lapa tp xtau la apsal..byk asid kot..ke byk angin?hahaha

6 Sweets:

peeja said...

ala, aku tau la isi tersurat nye adalah ko rindu rumet lame ko..bermesra, bergosip..aku pn rindu juge hal tersebut..tp bile aku pk blk, xtau la nape ek dulu asek nk tdo jer..ade gap pukul 1-2 pm pun, aku leh tdo kul 1 -1.30 pm..lena plak tuh,.,.haha

Miss Wanie said...

yela..ko tu bz sgt smp xde masa nk jmpa aku..sian aku..huuhu

hobi ko kn tido..
gap sejam pn nk tido..pastu nk bgn punyala liat..hahah
kalo klas kol 2, kol 1.59 br berlenggang kangkung gi klas..haha

peeja said...

haha..rindu ar zaman utp ..zaman dgn ko..

Miss Wanie said...

haha..yela aku tau ko suke dok ngan aku kn kn kn?
hahahah

peeja said...

iye..zaman berkawan dgn ko adalah zaman kebersihan n kekemasan..

Miss Wanie said...

so skrg ni badi kebersihan n kekemasan still lekat lg ke x?
ke da berterabur?heheh