Sunday, March 21, 2010

Cuaca + hati + LRT = ???

Korg sume...
cuba teka..apekah persamaan di antara cuaca, hati n LRT?
lambat la nk tunggu korg teka..
aku kasi jwpn trus ar..
jwpnnye ialah ketiga2 nye PANASSSSSSSSSSS

ok..ni actually citer ari ni
td aku kuar..dekat kol 2 la..
kn cuaca panas sgt2 skrg..giler tabah kuar kol 2..huhu
tgh start kete pn bleh berpeluh2

then ade lak org yg buat aku sakit ati
smp aku terpk..why??why??why???
siyess sakittttttt sgt ati td
dh cuaca panas, mmg temper pn naik ngan mendadak la
aku da ckp ari tuh
kalo tgh panas2 gini, jgnla sesapa carik pasal ngan aku...huhuh

pastu naik lrt lak..
tah hape kena lrt ari nih..
econ xrasa pn..lg la aku bengang
ke sbb aku tgh hot?? (hot = panas...bkn hot yg "wahh..hotnye ko" yer..kuikuikui)

end up...masa blk td nanges tersedu2 dlm kete..cess..
menambahkn kesyahduan adelah sbb ujan masa tuh
n radio plak pasang lagu sedih..
utk merawat pergolakan dlm hati, singgah jusco ngan mata bengkak cari penawar..

dptla redeem voucher jusco 10 hengget (pandai jusco nk sejukkn hati aku..xsia2 pegi)
trus merembat sehelai seluar keje..
tgn gatal nk amek benda lain lg..tp hati kata no no no
so trus pulang ke pangkal jln

kesimpulannye, walaupn cuaca dh kurg panas sbb ujan skrg nih
tp hati masih lg panas
wassalam~~

p/s: pengajaran berguna utk ari ni ialah jgn terlalu meletakkn harapan pd seseorang sbb harapan tu bleh hancur berderai biler2 masa n belasah je org yg sakitkn ati tu (ok2..yg 2nd jgn ikut...tu bkn pengajaran tp cari nahas namanye)

2 Sweets:

peeja said...

nape ni laling..jum kite kuar cari ketenangan yer..tp kalu blh, cr ari yg btol2 cuacanye panas tahap melecur..k=)

Miss Wanie said...

jom ar kuar membawa diri...
kang kalo ari panas, ko lak yg panas ati nnt..
kang aku yg kna marah..da lama xkna marah ngan ko..hahaha