Thursday, March 18, 2010

Risau + Sedih

Lamanye meninggalkn blog tanpa kabar berita
maklumla...kebizian yg melanda menyebabkn segala2nye jd xkeruan
ecehhh...ayat xley blah

ok2..ni sbnrnye entry emo..
td mukaddimah jer..
sbnrnye aku tgh risau giler2 skrg..
sbbnye skrg ni kn bln 3..
bln 3 bermakna end of financial year utk company aku

so ape kiter slalu wat time end of financial year adik2 sekalian?
yer..PPA ye adik2...
PPA stands for Performance Planning & Appraisal
sonang cito...rating utk kiternye performance la..

yg buat aku risau tu sbbnye aku org paling baru dlm division aku yg eligible for PPA
when i said division...it's soooo big ok..
dlm division tuh ade department..pastu dlm department ade lak unit/section
so korg bayangkanla betapa besarnye 1 division tu

td ade PPA review ngan SV..
xde benda pn..sume ok..
cuma rating jela yg xtau lg sbb die kna discuss ngan bos dulu

tp sgt menakutkn kalo dorg bg rating based on my experience
compare lak ngan org2 yg da lama kt situ
ohhh...sgt xfair..tp hrpnye bkn camtu la
keje bagai nk rak kejar deadline sume...tp dpt rating hampeh..mmg sgt demotivated kn?

korg sume...doakan la aku dpt rating yg bagus..amin
aku perlukan penghibur utk ati yg sedang duka lara nestapa nih..
kepala dh start berdenyut2..so xleh pk sgt
kang xpsl2 migrain..huhuh

doakan aku yer rakan2..
byeee

0 Sweets: