Monday, June 1, 2009

Counting Days

Skrg tgh countdown utk menghabiskn sisa2 masa lapang kt umh
tetiba trasa cam nk dok umh jekk..hahaha
mcm bestt je dok umh nih (dlu punyela bosan kn..eheh..gedik btol)

nsb baik samirah ade kt umh
sronok melayan die
asik tersengih2...nmpk gigi 2 batang...

skrg nih aku ade xtvt br lak
xtvt menjahit manik kt tudung..hahah
tetiba nk try jahit manik lak
xpenah2 aku jahit sblm nih
so smlm..ngan gigihnye aku jahit keliling tudung
start kol 8 mlm...kol 9 lbh br siap
sejam lebey aku tercongok kt dlm blk dok menjahit..ehehe (mak aku pn heran..apsal aku dok diam je dlm blk)

hasilnyeee....agak membanggakn utk 1st timer cam aku nih
bleh laaa..utk pakai sndiri
tp sakit gakla bahu aku nk abeskn 1 tudung tuh..huhuh

nnt da siap jahit manik selapis lg, aku tempek gmbo kt sini
xtau la smp biler kerajinan ni akan bertahan..hahaha
hrp2 bleh la siap 1 tudung lg..

tidak dibuka utk tempahan..hahaha
org pn xnk tmpah ngan aku..buruk beno jahitnye

okla..nk g jahit manik nih..kehkehkeh
byebyebye

0 Sweets: