Thursday, June 11, 2009

Chatting

Skrg ni kn..aku cam da xde napsu nk chatting2 nih
kalo chat pn, kt ym ngan kwn2 jer..
tu pn xlama..

x cam dlu...zaman skolah dlu
ala..time baru2 knal internet nih
punyela giler berchatting
mula2 aku chatting kt chatroom ape tah..luper lak

then blaja masuk mirc..haaa...mule la sesi kemaruk chatting..hahaha
dlu2 aku adelah sorg chatter yg sgt aktif
gune nickname t******** (xleh reveal kt sini..hahaha..kang org knal plak)

paling xleh blah...chatting ngan kwn2 aku..
dala 1 skolah..sekelas plak tuh..time rehat, g mkn sama2
ari2 jmpa kt skolah..bleh siap janji nk online kol baper..ahhaha
"mlm ni on kol 10 eh"
ampeh jek..xpuas borak kt skolah..smbg chatting plak

aku siap ade channel sndirik lg..tp khas utk kwn2 aku jela
mmg addicted giler la
plg best sbb ade channel yg bleh main kuiz
aku bleh siap hafal jwpn..tu yg aku cam ala2 terer jwb..kehkehkeh
dok lumba sape dpt jwb dlu..kire kna menaip ngan pantas laa

kalo time wiken tuh, mmg lmbt la aku tdo
dok ngadap comp jek
pastu gelak sorg2 cam org giler
mcm2 org aku knal..tp stkt knal kt dlm mirc tu jela

tp skrg..da xde ati lgsg nk bkk mirc..
da abes zaman chatting2 ni kot..hehe
sume da tggal kenangan..ade suka n ade duka
skrg zaman blog plak...waahh

ade ape ngan chatting nih? (ceaaa..blagak giler..hahah..panggg skali)
adik2...toksah la chatting2 nih
xbest pn...baik g siapkn keje skolah tuh
nx week da bkk skolah kn...
haippp...jgn noty2..ahha

- pesanan ikhlas drp akak yg dh insap -

0 Sweets: