Saturday, June 13, 2009

Flying off to KL

Gudmorning sumeeee!!!!
korg da bgn ke blom nih?
bgn2...xelok bgn lewat2 (ecehhh....mentang2 bgn awl ari nih..hahha)

mlm ni aku akn berangkat ke KL
sedeynye sbb da xdpt nk rilek2 n main2 ngan samirah..huhuhu
samirah jgn lupekn cik da yerr..hehe

cam aku ckp smlm..maybe blog nih akn jadik sawang labah2
or
maybe last update ari senin nih
or
maybe gak akn di'update' dr semasa ke semasa...bergantung pd keadaan..
('or' mksudnye salah satu akan berlaku..kalo 'and', sume kna berlaku...ni ape aku blaja dlu la..hahah)

alaa..aku tau..bkn korg rindukn aku pn kn (ni bkn statement kecik ati...tak..tak)
xpela..pape pn doakan aku yer
doakan yg terbaeeekkkk utk aku

slama 16 ari aku akn bersama ngan new people..new environment n face new challenges
hopefully everything will go on very smoothly
amin...

gonna miss u guys (hehe..sape la baca blog tah pape nih)
tatatititutu~~

2 Sweets:

FuNNa said...

all da best wanie!!!tk care! =D

Miss Wanie said...

thanx funna...hehehe

u take care too :)