Friday, June 12, 2009

Tak dpt dah tgk....

1) Ewah ewah -> kol 11pg - 12 tghari
2) Wanita Hari Ini -> kol 12 tghari - 1 ptg
3) The Good Old Days -> 1.30 ptg - 2.30 ptg
4) Upik Abu dan Laura -> 2.30 ptg - 3.30 ptg
5) Lalola -> 3.30 ptg -> 4.30 ptg
6) Zati dan Si Mawas -> 4.30 ptg - 5.30 ptg
7) Roda Impian -> 5.30 ptg - 6.00 ptg
8) Slot Akasia -> 6.30 ptg - 7.30 ptg

fuyyooo...mmg kaki tv btol la aku nih..hahaha
start kol 11 pg..smp la 7.30 ptg..siap bleh hafal citer ape
aku rasa citer2 kt tv lg best time weekdays compared to weekends

rugi woo sapa keje...
weekends bkn ade citer best pn..pg byk citer kartun
tapiiiii.....starting nx week..xdpt dh aku nk nengok citer2 kt atas nih
(sib baik citer Matahari da nk abes..smpt tgk last episod..heheh)

da lama bersenang lenang kt umah..
MALAS tuh cam da sebati dlm diri aku..hahaha
nk packing pn malas nih..

ade sesapa nk tlg aku packing?
rasa cam nk angkut je almari kt umh nih..
xyah ssh2 aku pk nk bwk baju ape..kehkehkeh

mungkin blog nih akan berhabuk n jadik sarang labah2 utk seketika T_T
ke nk wat entry auto publish utk 2 mggu? hahahah (siottt jekk)

xpe..still ade masa utk update blog nih..
dun weriii...be hepiii
adiossss~~~

0 Sweets: