Monday, June 1, 2009

Hasilnye...

Ni la hasilnye setelah 2 mlm aku bertapa kt dlm bilik
lihatlah doniaaa...hahhaa (ade unsur2 bangga diri di situ..astaghfirullahalazim)
xsangka aku ade bakat menjahit
skali skala puji diri sndiri..ape salahnye
nk hrpkn korg puji..uhhh..
seploh taun lg pn blom tntu..muahaha

nmpk x manik lip lap lip lap tuh??

jom kiter close-up sket
(nmpk buruk plak kaler tudung..sbb cahaya tauuu)

emmm...penat gakla nk menyiapkn selai tudung
tp kn biler da start menjahit nih, rasa cam syok je
xsedar rupenye da lama ngadap mende alah nih (biler sedar, tengkuk da sakit..wuwuwu)
tp mmg memerlukn kesabaran yg tggi

aku plg nyampah biler benang bersimpul
adoiii...fedap i tauuu

sapa yg ade bykkkk sgt masa lapang cam aku nih
blehla cuba yerr...
slmt mencuba!!!

2 Sweets:

FuNNa said...

oiii bnyk free time nmpk..hahhaha..leh la aku anto tdung pasni.. :p

Miss Wanie said...

funna, bkn stkt byk..tp tlebey free time dh ni..haha

Kalu rasa2 nk tdung hok lawa jd xlawa, anto la ke aku..hahaha