Sunday, May 31, 2009

Kenduri

Sblm start citer, rasa cam nk puji dri sndri dlu...haha
Cam kagum lak skrg..
1 mggu ni aku tdo n bgn awl
Bgusnye sayeee ~~

Td g knduri umh atok sdara kt kota bharu..
Pg2 lg da g sbbnye ada nk g tmpt lain dlu
So g drop nenek aku kt umh atok sdara aku tu, then aku n mak ayh aku g Bazar Buluh Kubu..
Mak aku nk cari batik..

Byk batik lawa2 tp bab nk plih2 ni mmg aku fail sket
Yela..tgk kain yg blom djahit ngan yg da siap jd bju kn lain
Kdg2 xlawa..tp bler da jahit,lawa plak
So plih jela yg plg lawa..hahaha

Pastu kitorg gerak g KB Mall..
Aku dtugaskn mbeli present utk my bestfren's wedding
Nsb baik bnda yg dcari tu ada
Dala last day sale..syukur2..hehe

Then g tmpt knduri
Lama gak dk situ
Kol5.30 br smp umh

Skrg aku nk tdo sbb pnt
So..gudnite sume
Dah..g tdo tau..hehe

0 Sweets: