Thursday, June 11, 2009

Terminator @ Transformers???

24 JUNE 2009

MAY 2009

Sblm start citer, aku nk gelak guling2 dlu..jom gelak sama2
muahahahahhahahaha..kahkahkah

gini citernye..ari tuh ade la borak ngan sumone..
kunun2 nk tgk muvi la..

aku: citer transformers da kuar la
die: mana ada...blom lg la..24 jun nnt
aku: eh..mana da..kn tgh tayang skrg..bln 5 lg (ngan konpiden smbil gelakkn die)
apelaa...ketinggalan zaman tol..hahah
die: xla..blom kuar lg..
aku: ahh..xcaya try check..haa..tkut la tuh..kalo salah, kna blanje (demm btol aku..haha)
die: bleh je nk check skrg..(elehh..konpem xcheck nih)

perbualan tamat di situ...

then smlm dpt msg...

die: cuba tgk iklan kt tv..citer transformers 24 jun
aku: rasanye ade 2 citer la..1 transformers salvation (ngan konpiden giler neh)...lg 1 transformers revenge ape tah..
die: tuh terminator la..bkn transformers..ahhah..da agak dh
aku: terminator eh?
die: jgn lupa blanje..haha

waaaaaaaa...amende la aku nih
baca pn da xbtol...pdhal siap tgk kt paper lagik (otak da jem sket kot..hhahaha)
ampeh btoll
xpsl2 kna blanje org..yeayyy!!!
pdn muka aku..rasa nk dush dush dush diri sndiri

jom smbg gelak...muahahhahahaha
woii..dah2...jgn over sgt :P

0 Sweets: