Thursday, March 12, 2009

Selamat sudahh

Ape yg selamat?hehehe
ala..aku da selamat smp umah pg td..dlm kol 5.30 gitu

smp2 je, khadijah da smbut kt pintu smbil tsenyum lebar..haha
dorg smp lg awl..dlm kol 4 lbh..
pastu dok mengekor je aku..amboii..manja btol
sib baik cik da blk kn..hehehe

pas solat subuh, aku tdo sat
dlm kol 8 lbh, bgn trus siap2 nk g k.trg..g skolah adik aku
result spm kuar ari ni kn (congrats to my sis)
ayah aku ajk ikut skali sbb khadijah pn ikut...

on da way pegi, tdo je minah nih..da smp skolah, br die bgn
time blk, mmg xtdo lgsg arr..aku pn die xbg tdo..huuhu
smp umh dlm kol 2 lbh..

tghari tuh dok melayan 3 org ank buah (khadijah, aisyah, samirah)
da cam nursey pn ade..hahaha
xlarat nk bkk nursery kalo gni..

okla...nnt2 update lg..daaa~~

p/s: time type entry ni pn, aku tgh pegang samirah..behave je die..heheh

0 Sweets: