Saturday, March 21, 2009

Kenakalan aku

Korg tau x aku nakal masa skolah dolu2?
cam rmai je yg xtau kn..haha..pndai aku melindungi kenakalan aku

ni citer time darjah 4:

kt skolah dlu slalu je main tampal2 kertas kt blkg kwn2
ala..korg pn pnh main kn? haa..jgn nk tipu aku
kt kertas tuh, mcm2 la tulis..ade yg tulis "aku xcantik", "sile sepak aku"
haa..lebey kurg gitula
time tuh tgh tggu cikgu masuk klas..tgh syok2 main, tetiba cikgu masuk
sume sepantas kilat blari g tmpt duduk masing2..tp malangnye cikgu tnmpk 1 kertas ni tertampal kt blkg sorg kwn aku
op kos la cikgu mrh kn..tnya sapa yg buat..tp sorg pn xngaku
akibatnye?? sume kna diri atas kusi..hahaha

sapa yg bersalah??
aku la tuh..hahaha..ya ampunnn kwn2 ku (kbutlan kertas tuh aku yg tampal..cesss)
xknla aku nk ngaku kn..dala aku pengawas
mak aku lak ngajar situ..mamposs kalo ngaku..kehkehkeh

citer time darjah 6:

darjah 6, cikgu2 sume adelah sgt strict ok..nk UPSR la katakn
elehh..stkt kena rotan ngan cikgu english, kna cubitan berbisa drp cikgu maths, da immune dh
bygkn..kalo time wat latihan @ test, salah 1 means 1 rotan atau 1 cubitan
mana thn beb..lbh2 lg tang rotan tuh..dala rotannye tebal
cikgu tuh plak angkat rotan tinggi b4 melibas rotan kt tgn kitorg..mengerikann

so ape yg aku buat?
haa..biasanye kalo wat latihan dlm klas, after da siap tuh
cikgu suh mark sndiri jer
kire tuka ngan deskmate..xpn kdg2 mark sndiri punye
aku pakat la ngan kwn aku..kalo byk sgt salah, kitorg pn tuka jwpn
hahaha..jht kn
tp nk wat camne..pedih wooo kna rotan n cubit..huhuh
maap yer cikgu..

citer form 1:

ni time aku kt seri puteri
muka aku ni la yg plg byk dpt mc..hahaha
naper? sbb aku xsuke skolah situ
asal demam je, cpt je aku mntk blk ngan warden
demam lak slalunye berlaku pd ari kames
so blk ptg kames, g klinik
dpt mc utk ari jmaat...tmbh lak cuti weekend..haa..lama tuh aku leh blk
bijak..bijak..hahahah

citer form 4 @ 5:

aku xigt kejadian ni masa form 4 @ form 5
time ni aku skolah kt mrsm
besenye kalo nk blk umah bkn time dibenarkn blk, kna wat surat..kasi kt HEP
biler HEP approved, kna tnjuk surat tuh kat warden..then br die sign kad utk keluar
surat tuh warden akan amek

tp nk dijadikn citer, ade skali tuh aku wat surat..nk blk sbb ape tah
da approved, aku tnjuk kt warden
tp xtau nape, warden tuh x amek surat aku tuh..ini sudah bagusss
ape lg...aku simpan jela kn

pastu tetiba aku rasa nk blk umah (op kos la bkn time dibenarkn blk)
agak2 ape aku wat?? wat surat..anto kt HEP?
ohh..tidakk

aku guna blk surat yg lama tuh (sib baik simpan kn)
edit2 tarikh kt situ..taraaaa..siap
tnjuk kt warden (ngan muka konpiden giler), fuhh..lepasss (berdebar giler time nk tnjuk..tkut warden prasan)
aku pn pulang ngan gumbiranyeee..hahahaha

tu la citer aku zaman2 skolah dlu..
beselaaa...bdk2 mmg nakal kn..
kalo ade cikgu2 atau kwn2 yg terbaca ni, ampun maaf dipinta (cam raya plak)
jemput dtg umh..hikhikhik

0 Sweets: