Sunday, March 22, 2009

Jelesssss

Mukaddimah:

Jeles ke arah kebaikan adelah dibenarkn..tp jeles yg berunsurkn hasad dengki adelah dilarang sama skali..

aku kn sbnrnye xsuke g spital..
naper? bkn sbb aku takut ke hape
tp aku jeles tgk doktor2 kt situ
sbb cita2 aku dr kecik smp la skang adelah utk jd seorg doktor (even aku da grad, cita2 asal ttp berkobar2)

tmbh2 lak my sis da jd doktor...jeles ok ngan die
rasa cam..arrgghh...nk jugak!! nk jugak!! hehe
menambahkn lg thp kejelesan aku adelah adik aku
now she's applying for medic in mesir..
aduhhh...nape zaman aku dlu x diuar2kn sgt psl nih? (ke aku yg xtau??huhuh)
tetiba aku rasa cam nk ikut die..haha..bleh keR? (ade 1 lg borang lebey)
6 taun kt sana..means umo aku 29 @ 30 br blk sini

die siap ckp kt aku:

adik: xpe kak...nnt kakak kawin, zana blk la..
aku: kawin apenye..kn kakak nk gi gak..hahahaha

nk pegiii!!!! nk pegii!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaa (aku dok sini pn bkn dpt keje lg..tensen tauuu)
aarrgghhhhh (smbil tarik2 rambut..hahaha)

2 Sweets:

peeja said...

saba la yang..sy ade neh..leh teman u kat mesia neh..jgn g k..i rindu kalu u g..

p/s: aku da terlebih set minda utk sabtu neh.jgn x jadi!

Miss Wanie said...

peeja: baiknye u..xjd i nk g kalo gini..hehehe

weh..nnt konpem blk tau..jgn lupe sms aku..ko ketua kn..haha