Friday, March 6, 2009

Keje ari nih

Ohh...ari nih aku bgn awl ok..
kol 7 lbh, kakak ipar aku ketuk pintu blk..suh tlg jaga Samirah
awl tol cinonet nih bgn..
dkt kol 8 gitu, aku da tdokn die..hehe
aku pn tertdo gak..
sedar2 tgk die da meniarap smbil tgk tv..hahaha..cumell jek

dlm kol 9 lbh, aku mandikn die..
ssh wooo mandikn die sorg2..nk pegang die lg, nk siram lg
dala xreti dok diam..risau aku tkut jatuh anak org (tp ttp kagum sbb bjaya mandikn die...haha)
main2 jap ngan die..wat susu, then lg skali tdokn die..hahaha (tu la keje aku kalo jaga baby)

aku mmg ade power utk tdokn baby
biasanye kalo ssh sgt die nk tdo, mmg walid die suh aku tdokn..
nape eh?? lu pk la sndiri..muahahah

pg td aku g bli tket bas..ahad mlm ni tpaksa g kl lagik sbb slasa ade keje sket (bleh jmpa mikail jap)
adoii..pnt la nk kna ulang alik gini..xde ke org nk sponsor tiket flight? kehkehkeh
tp pemergianku kali ni xlama kot sbb nx week khadijah nk blk
of kos la aku nk jmpa die..winduuu ngan 2 org cinonet (khadijah n aisyah)
soo..maybe rabu mlm aku blk kot..insyaAllah..

keje aku spjg kt umh nih adelah tdo, mkn, ngadap tv, ngadap tenet
pusing2 dlm umh..kuar ngan adik aku..
owhh...bosannyeeee ngan rutin idup skang..biler nk brubah nihhh??? plssssssss

p/s: nk tau ape good news? next entry yer..hehe

0 Sweets: