Thursday, March 5, 2009

Hangin

Hangin btol aku ari nih..aku nk renew lesen..
so g post opis kt Kg Raja..mula2 smp org tuh ckp xde letrik
so aku pn ckp la nk pos parcel..ayah aku suh
die kasi borang..pas isi, g blk kt kaunter, akak tuh ckp "xleh wat sbb xdok letrik"
aiihh...hangin je aku..kalo da xleh wat tuh, ckpla awl2

so aku pn g post opis kt Jerteh lak
dala jem giler nk g sana..
smp sana, tnya guard nk renew lesen kna amek no ke x
pastu die ckp amek no..pastu nnt parcel tuh anta la skali (pdhal ade je kaunter parcel..tah pape je)
aku g je kt kaunter parcel, then guard tuh timbang sume
pas setel parcel, aku pn tggu laaa...no aku 1400..tp masa aku g tuh br 1300 (dr aku smp sana smp aku nk blk, no xgerak2 pn..huhh)
giler lembab..guard tuh nmpk aku tggu, die pn tnya "nk watpe lg?"
aku ckpla nk renew lesen..pastu die ckp "laa..pasal xwat skali ngan parcel td?"
aku cam nk sound je pakcik tuh..td suh amek no (tp aku xsound pn..huhu)
kang kalo aku wat trus, xpsl2 kna sound kt kaunter tuh..sapa yg malu???
aku jugakk...kire cam xikut turn la..

disbbkn kebengangan melanda, aku pn ckp lenkali jela pakcik..
xkose aku nk tggu lg 100 no..aarrghhh..geram2

tapiiiiiii....hangin aku terubat sket biler dpt good news kejap td
ape die??? mls la nk citer lg..hahaha
saja wat suspen sket..lalala~~
cuba la teka...hehe

0 Sweets: