Monday, March 2, 2009

Novel baru


Ari tuh aku bli novel baru..tajuk Laman Rindu (ade less 10% tauu)
mmg da lama giler aku xbli n baca novel
so disbbkn kebosanan melanda..yela..aku kn ari2 tercongok kt umah
kunun2 nk hiburkn ati sndiri..

novel ni psl Asnida yg da bertunang tp tunangnye da kawen ngan ex-gf dlm diam..
of kos la die kecewa kn..pastu die bkenalan ngan laki lain
dua2 cam da jatuh chenta tp die xsmp ati nk putuskn ptunangan sbb nk jaga maruah family sume..so kawen laa..
endingnyee???
korg baca la sndirik..hahaha

tp novel nih agak mengecewakan sbb ade typo error and sumtimes ayat cam tgantung..
aku xtau la tu salah writer atau publisher..
btw, the publisher is Alaf 21..of cos la b4 publish, sume bnda akan disemak dlu kn..
jln cerita agak menarik tp cara penceritaan tuh agak mbosankn..tgh citer psl sumthing, tetiba jump to another thing..kdg2 leh wat readers confuse..
so..aku rasa cam xnk bli novel writer ni lg..sib baik murahhh..kalo x, nyesal aku..huhu

kirenye..aku xrekemen korg bli novel nih..heheh
sekian sahaja ulasan drp pengulas xbertauliah..heheh

**Tiap yg kita impikan tak semestinya akan menjadi milik kita dan kita tak sepatutnya merampas sesuatu yg sudah menjadi milik org lain**

0 Sweets: