Friday, May 14, 2010

Quick Update: Thomas Cup 2010

Can't afford to not update bout this..haha

rasanye sume org da tau kn
ke ade yg xtau?ish ish ish...
MALAYSIA KALAH ngan China...haiihhh
penat tau aku berdebar ptg tadi..
rasa seram sejuk je..cam aku plak yg kena main..hahah

ok2...dah kalah, nk wat camne kn
bknla niat nk kutuk ke hape..
cumanye kalo la dorg fight abes-abesan, puas ati gakla kalo kalah pn
cthnye cam beregu bidan terjun yg main lwn denmark
best tol tgk dorg main...tp dorg kalah
xkesah sgt pn sbb dorg mmg perform btol2..

tp china mmg hebat
main laju giler..so xheran la kalo dorg menang
msia mmg kna wat post mortem n kaji cara pemain2 china main...

dannn...aku rasa lagi 1 sbb yg menyumbang kpd kekalahan msia adalah.......
aku xgi stadium bagi sokongan..hahah (dush dush..ni reason nk mntk pelempang)

okla...nk update citer len plak..
eh jap..final nnt China vs Indonesia..
aku sokong Indonesia...hrp2 bleh kalahkn China kaw2 punyee
bkn ape..dorg tu berlagak sgt..bongkak plak tuh
kang kalo menang, bertambah2 la kebongkakan mereka...

aku harap dorg kalah 3-0..muahahahahhha

p/s: ensem jugak fu hai feng yer..kehkehkeh

0 Sweets: