Sunday, May 30, 2010

Ladies Day Out

Hari ini...2 org ibu bersama sorg anak gadis telah kuar jenjalan...
ibu2 tersebut meninggalkn 5 org anak bersama 2 org bapa...
dah ala2 nursery dah..hahah

pagi td aku n kakak2 aku gi Ikea..
saja shopping2 sket..ewaahh
kalo bwk budak2 tu, konpem xjadi sesi shopping
so lg afdhal kalo tinggal dorg kt umah..hahaha

lama jugak la dok jenjalan kt Ikea
dekat 2 jam kot..
akhirnyaaaa...dpt jugak aku beli multi use hanger...
alaa...yg byk lubang2 tu...bleh aku wat sangkut tudung
dulu masa gi time promosi, da abes licin
so nk xnk, beli jela time x promosi ni
rege die rm 25.90...ade 28 lubang

cantik plak biler dah sangkut tudung
ade lagi 10 lubang kosong...
maknanye ape tu?????
maknanye kna bli tudung 10 helai lagi...muahahaha

after gi Ikea td, masuk Ikano jap..
then trus blk umah...
masuk je umah, cam nk pengsan tgk bilik Mikail (over sket..haha)
dah mcm tongkang pecah...
berselerak mainan...nk lalu pn susah...
sib baik dorg main dlm bilik..
kalo main kt hall, abesla.....................

tu jela xtvt ari ni..
pastu dok melayan budak2 ni main...
pastu tgk2 aku yg terlentok kt atas kusi..hahah

okla...nk iron baju lak..
malasnye nk gi keje esok..
kames ni aku blk kampung!!!
hip hip horreeyyy!!
xsabarnyeee nk blk..byeeeeeeee

0 Sweets: