Sunday, May 16, 2010

Bora Asmara

Pada suatu mlm yg indah.....
30/4 ari tuh (ok tau..citer da basi..tp xkire..nk jugak citer)
bkn sng nk tgk entry aku dipenuhi gmbr2..hahah
sebulan skali pn blom tentu kn..
kali ni tunjuk gmbr makanan plak..kasi korg kecuq liur..haha

30/4 ari tuh abg aku ajak gi dinner kt Bora Asmara
sempena menyambut besday isteri terchenta...
Bora Asmara tu kt kg sg penchala..btol ker?korg gugel la yer..hahha
adik bradik la ngan Bora Ombak..

yg bestnye sbb ade band yg nyanyi from table to table
siap bleh request lagu..
mula2 dorg nyanyi lagu hepi besday
pastu lagu best..Permata Untuk Isteri
fulamakk..syahduunye dgr lagu tu
aku sukeeee sgt..
sore dorg mmg meletopp wa ckp lu..
smbil nyanyi smbil main alat muzik

food kt sana pn best
rege...erm...jgn tnya aku
sbb aku lupa + xtgk pn..haha
lgpn bkn aku tukg order...
tp rasanya berbaloi ngan food die..

kini tibalah masa utk korg menelan air liur..hahaha
layannnnnnnnn....


deco style bali..cantik..

ni ler besday mummy..hehe

budak ni nama die mikail..hehehe

xnk senyum pn..sabo jela

kunun2 tiup candle..hehe
pdhal lampu je tuh

ni la band tuh..mikail khusyuk je dgr org nyanyi

good performance..ewaah

dan lagiii....

yeahh...ni air aku..namanye pjg berjela
yg aku ingat ade mango, vanila frappe hape tah
mmg sooodappp
ni ayah aku punye...mocha

ayam pandan...nyum nyum

ikan siakap steam

kerabu mangga..my all time fevret..heheh

creamy butter prawn..sedap jugak

clear tomyam..ni pn sedap


sumenye licin sehingga ke titisan yg terakhir..
bayar mahal, tp sedap..xpe
jgn bayar mahal2..tp ampeh
tu mmg bleh menaikkn tekanan darah...hehe


ade sape2 nk bwk aku gi Bora Ombak lak?
ehehe...jom2...
tp kn aku suka la deco kat Bora Asmara ni
siap ade pondok kecik..mkn smbil dok bersila ala2 jepun gitu
sgt cool ok...
tp time kitorg pegi tu, kitorg xdok kt pondok tu...


so..this place is very recommended..
sgt seswai kalo nk bwk family ke..nk bersantai ngan kwn2 ke...
siler la terjah yer...hehe

0 Sweets: