Tuesday, October 5, 2010

Wajarkah begitu?

Ni sesi luahan perasaan
bknnye ape...cuma kdg2 rasa cam people are taking advantage on me
why??
sbb aku keje kt bhgn HR..so anggapannye sume benda aku tau

siyes aku xsuka org pk camtu
mmgla keje HR tp xsemestinye sume benda kitorg tau
plg aku prasan masa time sebuk2 pasal bonus

kwn yg slama ni asik bz manjang
tetiba bleh plak tegur aku kt communicator
mula2 tnya kabar...then start tanya psl bonus
byk kali lak tu dok tanya2

tp skrg...trus senyap
sblm dok bising2 psl bonus pn..xdenye nk tegur2 aku
tu yg buat aku terpikir..
bertanya kabar semata2 utk tau berita2 hangat je ke?
kalo takat tegur aku smata2 utk tau citer2 hot tu, xhingin aku citer
kalo aku tau pn, aku wat2 xtau jek

erm..tahla..cuma kdg2 terasa je
terasa cuma diperlukan time2 tertentu je
tu ke namanye kwn?
bosan ada kwn camni..

bertegur sapa sekadar utk kepentingan sendiri
kalo rasa akan dpt citer2 best dr aku
jgn hrp la yer..mimpi la kamu di situ..hehe

kalo nk berkawan, buat cara nk berkawan
kalo x, xyahla tetiba jd ramah tamah time ade gosip2 hangat yer
ko sape nk suh aku btau gosip2 ni?
ceewaahhh..bleh ke ckp gitu?hahaha
takkk....aku xla sekejam tu
jwpn stended aku "ntahla..kitorg pn xtau"
hahahah...setel..ringkas dan mudah dipahami

pengajarannya:
hargailah sebuah persahabatan itu...

0 Sweets: