Wednesday, October 20, 2010

Mau kuruskan badan???

1st disclaimer: aku bkn dealer
2nd disclaimer: ni sharing session je..
3rd disclaimer: gmbr amek dr google yer..

wahhh..siap disclaimer bagai..hahaha
aku tau..ramai yg rasa cam badan dh naik (aku la tu..muahaha)
nak2 after raya kn..
selera mkn membuak2 bagai tiada ari esok
motto pn cam dah tuka kpd "Hidup utk mkn"..hahah

xpe..skrg korg jgn risau lg
sume tu bisa diatur
meh sini aku perkenalkn produk Slim Diet II (SD2) from New Image
refer gmbr kt atas yer

act, aku dh try la produk ni
mmg berkesan sbb berat turun tanpa perlu berlapar
SD2 ni berasaskn protein soya
protein soya tu kn mmg byk khasiat
minum ni pn mmg mengenyangkn

kalo produk2 diet lain, korg kna ikut aturan mkn kn
cthnye pg mkn roti sekeping, tghari nasik sejemput..
utk org2 yg xmkn saman cam aku nih...xkuasa nk ikut jadual mkn tuh
SD2 ni lain...xyah beria diet n tahan lapar

tapiiiiii.....ade la syarat2 yg harus dipatuhi
syarat2 simple jek..org yg pemalas cam aku ni pn bleh buat
xknla korg yg rajin ni xleh kn...cewaahh

cara pemakanannye sng aje..
korg kna minum SD2 ni 4 kali sehari b4 mkn
pagi, tghari, ptg n mlm
2 scoops + 200/250 ml air sejuk
air sejuk yer kwn2..jgn guna air panas/suam
kalo taruk ais lg best..pastu shake

cik wani, rasa die camne? best ke x?
ok...bg penggemar soya tegar esp soya yg asli tu..msti korg suka
sbb rasa die cam soya..dh nama pn protein soya kn
tp bg bkn penggemar soya asli cam aku, rasanye bleh diterima la
heyy..mau kurus punye pasal...telan beb telan..hahaha
kalo rasa xleh terima gak, minum smbil tahan napas..

eh..syarat2 blom btau lg kn..
ok..syaratnye mudah je..
korg lebihkn mkn makanan berprotein cam ikan, ayam, daging n sayur2
kurgkn makanan berkarbohidrat cam nasik, mee etc..
lg bagus kalo xamek lgsg carbo..elakkan buah2 n bnda2 yg manis
no worries sbb SD2 ni ade segala zat2 yg diperlukan

kalo korg ni jenis yg xleh idup tanpa nasik..
blehla mkn...tp dlm kuantiti yg very minimum
kalo biasa mkn nasik 3 kali sehari, kurgkn jd 1 kali je
portion nasik tu pn kurgkn la..
kata nk kurus kn....

lg 1, kna minum air masak at least 2 liter sehari
bagus kalo korg asik gi toilet..sbb tu proses detox
nk lg cpt turun berat, siler la exercise
aku pemalas..sbb tu lmbt sket trun..hahaha

1 tin SD2 ni biasanye tahan utk seminggu je
kalo korg ikut syarat2 kt atas tu..insyaAllah dlm masa seminggu bleh turun dlm 2-3 kg
tp tu xterjadi la kt aku sbb masa 1st week minum ni, aku xikut sgt syarat2 tu
pastu cam heran apsal xturun2..hahaha..cam nk sekeh paler sndiri
masuk tin ke-2..br la nk berdisiplin sket n br nmpk hasilnye

disebabkn aku ni mmg bercinta la kalo nk exercise..
makanye dlm masa sebulan, aku turun dlm 3kg je..
tp kalo berat xturun byk pn, korg jgn risau
cuba ukur pinggang...mmg mengecik la sket..hehe

yg paling best psl SD2 ni..even korg dh stop minum
kebarangkalian utk berat tu naik blk adelah tipis
kirenye berat korg yg dh turun tu akan maintain

siyesss xtipu..aku ni da bape bln stop
pastu raya ari tu mmg mkn xhengat..nk naik weight scale pn takut
tp skali biler timbang, berat still maintain
even still xcapai target, tp ttp gumbira sbb xnaik..ahhaha

ehh korg..SD2 ni masuk world book of records tau
sbb produk yg menurunkan berat plg byk dlm masa yg singkat
so kalo korg cam interested nk tau lebih lanjut psl produk ni..
blehla e-mail aku syazwani.abdullah@gmail.com
nnt aku introduce ngan consultant aku

akhir kata..berbaloi-baloiiiiiiiiiiiiiiiii :D

0 Sweets: