Sunday, October 10, 2010

Record of the year

Smlm telah tercipta 1 rekod..
xtau la pasni dpt challenge rekod tu ke x..
nk tau rekod ape?

rekod bekerja kt opis selama 19 jam
dr pukul 8 pg - 3 pg
gilo x?
yer..mmg kojo gilo tuh..tp kami terpaksa

kami tu merujuk kpd section aku..
kitorg bertujuh la dok bertungkus lumus kt opis
ngadap 20000 lbh data..kna consolidate sume tuh
otak dh tepu tahap max dh..

dala kna make sure data tu sume btol
bayangkan kol 12 tgh mlm dok check data
pastu kalo total xsama, nk kna cari lak apsal xsama
nk pk pn dh xlarat dh time tu

yg isteri2 lak dh siap sedia telinga utk dgr suami masing2 membebel n marah..hehe
aku yg xde rumah n tangga ni pn kna marah jugak
tp disebabkn otak dh xleh nk terima pape dh sbb dh penat sgt, kna marah pn cam xkesah

time kasih kpd dia yg sanggup tunggu aku berjam2..huhu
even tgh marah, tp still gak tunggu..
aku xpenah tgk dia marah cam smlm..bkn sbb aku blk lmbt..
tp ade sbb lain...

smp aku trus terbayang yg bkn2..
dlm otak dok terpk..camne kalo aku kna pukul ni..hahahaa
skrg kn byk je kes2 pmpuan kna pukul kn...
sbb mmg nmpk dia marah sgt2..
xdela dia tengking2 ke hape..
tp dia punye bebel mmg menusuk kalbu

im soooo sorry..huhu
yer..aku tau..marah tu tandanye sayang
n aku pn tau dia sayangkn aku..eceehhh..ye ke?hehe
yela...kalo x, xdenye nk tunggu kn..kn...kn..
ni yg buat bertmbh2 syg nih..kehkehkeh

dala smlm aku park kete kt lrt
kol 3 pg tuh, kete aku je tercongok kt situ
sib baik xde pape yg xdiingini terjadi..alhamdulillah

ari ni kununnye nk qada' tido smlm
tp kol 8 lbh da terjaga
qada' esok jela...ni pn dh pening sbb xcukup tido

jom tido...
gudnite~~~


2 Sweets:

peeja said...

sape dia?

Miss Wanie said...

org tu la..sape lg..hahaha