Friday, October 1, 2010

Kemaafan yang tertangguh

Haaa..sapa tgk citer ni last week?
slot cerekarama kt tv3..
aku br tgk td..hehe..
time lunch td xtau nk buat ape..
ape lg..layan citer ar

sedih giler citer ni..
kesahnye mak mertua control idup anak menantu
menantu die pompuan..
pastu kna dok ngan mak mertua lak tu
dh jadik cam kuli je kt umah tu..huhuh

lg sedih mak mertua xbg blk beraya ngan mak die
so 10 taun die sambut 1st raya ngan mak mertua
raya ke-2 atau ke-3 br la dpt blk
mmg kejam la mak mertua die ni

yg plg geramnye..nk gi terawih pn xbg
sbbnye pinggan mangkuk xcuci lg
dapur blom kemas..pastu mak mertua die suh buat kuih raya
yg laki die plak diam jek...haishh..geram btol tgk

then tetiba mak mertua die bg blk beraya tp ngan syarat kna siapkn kuih2 + masak2 sume
part plg kejam...mak pmpuan ni meninggal
tp mak mertua die xbtau pn..
so anak n menantu die ni da hepi2 la dpt blk kg kn..
skali biler smp, tgk2 mak die dh meninggal
sedihhhh....wuwuwuwu

endingnye mak mertua tu gi kg menantu die
sbb nk mntk maap
tp xsempat mntk maap, die kna heart attack..meninggal jugak

kalo ade la org camtu skrg, aku kagum btol kalo dorg bleh survive
td dok ckp2 ngan opismate aku..
aku ckp..kalo dpt mak mertua cenggini..mau aku lari umah..ahahha
xdenye bleh tahan ngan perangai camtu

kesimpulannye...jgnla dok skali ngan mertua
dok umah sendiri...lg best
ade privacy..xde org masuk campur hal rumahtangga sndiri kn

kpd mertua2 di luar sana...
kpd bakal mertua ku..ewwahh...sape nk jd mertua saya? angkat tgn!! muahaha
jgnla kongkong idup anak menantu yer
biar dorg urus sendiri hal rumahtangga dorg
cukupla sekadar bg nasihat...

siyes wei..kalo dpt mertua camni, mmg aku hi hi bye bye la
pastu tarik anak die ikut aku..
ni kalo calon2 mertua baca, konpem awal2 aku dh kna rejek tanpa bertanding..hahaha

tumpang lalu makcik, pakcik~~~

0 Sweets: