Saturday, October 2, 2010

Kucing dan aku

Kucing dan aku mmg xdpt dipisahkan..wahhh
lempang diri sendiri patploh lapan kali..hahha
ayat yg btol adelah....
kucing dan aku wajib dipisahkan..

some people questioned...apsal takut kucing?
weh...korg xde perasaan tu..so korg xtau camne rasanye
sama la cam org takut lipas
padahal lipas cinonet je pn..
lg kecik dr kucing tuh..apsal korg takut?
haa..jwb2...

aku xsuka kucing sbb alergik ngan bulu2 die tuh
kalo duduk serumah ngan kucing, mmg menjadi kewajipan la utk bersin2 n gatal2 mata
ni bkn saja ngader2 nk buat2 bersin ke hape
kdg2 bengang jugak ngan org2 yg xmemahami ni
ayatnye berbunyi begini:
"ala..saja je tu ngader2..dh dok pk bersin..mmgla akan bersin"

cesss..sungguh mengundang kemarahan di ati
xde maknanye nk seksa diri sendiri semata2 sbb ngader2
ingat best sgt bersin byk kali..pastu pakej lak ngan mata berair
nk bukak mata pn susah..
xhingin aku nyusahkan diri sendiri semata2 nk buat 'drama'

kalo kucing tu terlanggar kaki aku je pn...aku da meremang bulu roma
trus rasa lembik lutut..hahahha
kalo kt umah yg ade kucing..mmg trus menjerit je
trus xsenang duduk..mata asyik melilau tgk kucing kt mana
kalo ilang dr pandangan, trus rasa gundah gulana...kehkehkeh

ohh..teringat masa aku kuar ngan kwn aku dlu
pegi lepak2 kt restoran...
2 kali aku pegi restoran yg sama
dan 2 kali tu jugakla ade kucing dtg menyebuk
aku lg takut kalo anak kucing..sbb die kn cam aktif
lari2 gi sana sini..

masa 2nd time pegi, dok borak2 ngan kwn aku
pastu ade la anak kucing ni dtg kt meja kitorg
aku dh xsenang duduk dh
biler halau, die lari jap..pastu dtg blk
yg bestnye..die kaco aku je
cess btol..tau2 je aku takut ngan die kn

kemuncak gangguan die adelah masa aku tgh syok2 borak
tetiba die melompat naik atas kusi aku...kt bhgn blkg
aku pn ape lg...trus terbangun dr kusi
lupa lak aku menjerit ke x time tu..tp sib baik xramai org masa tu
jantung pn dh dup dap dup dap
trus ilang selera..kaco daun btol

binatang ni die mmg tau eh kalo kiter takut ngan die?
eee..siyes aku xleh la ngan kucing
ni bkn cobaan..ni btol2

kpd mereka yg suka kucing tu..
pahamilah kami yg xsuke makhluk bernama kucing ni
sekian tima kaseyyy~~


0 Sweets: