Sunday, May 17, 2009

Aku xsuka kalau.......

  1. org tnya soklan sama kt aku byk2 kali...siyes rasa bengang..aku da jwb tuh, jgnla tnya lg..saja nk naikkn suhu bdn aku..huhu
  2. tgh syok2 tgk tv, ade pulak pengulas xbertauliah..pot pet pot pet citer @ tnya psl citer kt tv..adoiilaaa...ganggu konsentrasi aku
  3. org mkn xcuci pinggan (especially pompuan)..cik kak n cik adik oiii, pinggan sebijik pn mls nk cuci ker? kalo mls, mkn pkai pinggan kertas yer..xpn toksah mkn..ahahah
  4. org guna dapo, tp xreti2 nk kmas..biar je bsepah2..sakit mata tgk
  5. org paksa2 aku wat sesuatu yg aku mls @ xnk wat..kalo aku wat pn, siap la bunyi sound effect kletang kletung sume..kehkehkeh
  6. org menyombong xtntu psl..bajet bagus la tuh yer..haa..truskn usaha menyombong tuh
  7. org len wat salah, tp aku plak yg kna..wooo..nih mmg hangin 1 badan
  8. org mrh2 aku..sbb aku xreti nk mrh org..mana acii wehh..jgn mrh2..tego leklok ye
eh..byk lak yg aku xsuke..
dah2..ckupla stkt 8..hehehe
kang mnyampah plak korg baca...

plg penting, hormati ape yg org suke n xsuke
renung2kn dan slmt beramal~~~

0 Sweets: