Monday, May 4, 2009

Dah sam...peiiii

Tajuk entry tuh adelah spt yg disebut oleh anak2 buah aku
hahaha...cam jawoo jek bunyi

tade ape pn...just nk btau
im backk!!!!!!
back ke mana?
ke umh la..hahaha
pg td smp kol 6

smlm naik bas seat no 10
ape maknanye tuh?
maknanye dok blkg la...2 dr blkg
aku da terpk..konpem pening lagik mlm nih..wuwuwu
mula2 jln, da bgegar2 je otak aku nih
dlm ati..cane la aku nk tdo nih
tp last2 tlelap gak..haha
ngantuk giler..bkk mata sat, smbg tdo blk

masa smp kt setiu, aku tjaga
ohh..da nk smp
thn la mata xnk tdo..tkut tlajak plak
skali ttdo jugakk
sib baik sedar masa bas brenti kt jerteh (tu pn cam mamai..eh eh..kt mana nih? da smp la...ahha)
makanyeee...da smp, br sebuk nk call ayah aku
tpaksa la tggu kejap..hehehe

bas tu laju gak tauu
tu yg smp awl sket..

emmm....tu jela nk btau..daaaa

p/s: i've date wif my girlfren dis evening..hihihi

2 Sweets:

rOhock said...

haiiii....bas tu laju mana?

Miss Wanie said...

hai rohock

laju gak la..hehe
try la naik