Saturday, May 16, 2009

Cas positif n negatif

2 ari lepas, aku tgk rancangan "Anjakan Paradigma"
alaa..yg dr. fadzilah kamsah tuh
xtau la plak tajuk ape sbb tgk pn da tgh2
artis jemputan lak Fahrin Ahmad

woo...dup dap dup dap jantung aku tgk fahrin
ensem beb..ade ala2 lelaki melayu terakhir
aku ade gak terbaca kt mana tah psl fahrin ni
kire die nih baik la..slh sorg artis yg bgus
*wink wink* kt fahrin..kehkehkeh


mak aihhh...cair aku..ohh fahrin..hahaha
(gmbr credit to google)



ok2..da lari topik..hahahaha

aku tertarik ngan ape yg dr fadzilah tuh ckp
die kata..kalo 1st time kiter tgk seseorg n kiter tertawan
ade kemungkinan org tuh pn tertawan kt kiter
maksudnye saling bg cas positif

tp kalo mula2 tgk org, kiter da rasa mnyampah
kemungkinan besar org tu pn nyampah ngan kiter
dua2 ade cas negatif la tuh

tp kalo sorg suke, sorg xsuke camne?
ontah la..den pn xtau..hehehe

ade sapa2 yg xsuke aku?
aku pn nk bg cas negatif gak la kt org yg xsuke aku
muahaha

p/s: sape yer juara AF7?? hrp2 Hafiz..siler vote Hafiz (aku xvote pn..xkoser aku) tp aku nk die menang..bleh gitu? hahaha

2 Sweets:

FuNNa said...

tah2 fahrin suke kt ko jgk kot sbb ko ske tgk die..hahahhaa..

Miss Wanie said...

tu la..aku pn rasa gtu gak
sama2 bg cas +ve
hahaha..

mampos kna mrh ngan scha