Thursday, May 21, 2009

Melangkah ke alam lain

Jgn slh phm ngan title kt atas
aku blom lg melangkah ke alam barzakh (1 day for sure)
apetah lg ke alam ghaib..heheh

alam lain yg aku maksudkn adelah alam pekerjaan
setelah berbulan2 aku menunggu n berusaha (kunun usaha keras la..hahaah)
akhirnye aku dpt placement ngan P
kt mana?
xjauh pn...kt bintulu jek..kehkehkeh

haa...xjauh kn??
sejam lebey je bleh smp

oiit...jgn korg caya plak..menangis xblagu la aku kalo dpt situ
aku dpt kt KL jek...tau la kn kt mana kalo dh KL tuh

starting date 16th june ni..
smpt lg aku manfaatkn masa kt umh..hahaha (nmpk sgt sblm nih xmanfaatkn btol2)

pape pn, doaknla yg tbaeeekk utk aku
hopefully sumenye berjln lancar
da lama otak aku ni berehat..
dh tiba masa utk digunakn secara maximum..ehehe

oh yerr...pg td dpt call from sv aku dlu, Ms. A
ajak join dorg g PPMSB utk present dorg nye finding psl research dlu
ala..yg FYP aku wat dlu tuh la
aku xtau la nk g ke x..
sbb kbtulan on dat day, ade hal lain lak
so maybe xleh join la
sori yer Ms..heheh

okla..ade keje sket nk wat
babaii sumeee

0 Sweets: