Tuesday, March 15, 2011

Selamat Pengantin Baru

Selamat pengantin baru
selamat berbahgia
selamat ke anak cucu
selamat sejahtera

semoga berpanjangan
semoga berkekalan
semoga satu tujuan
semoga aman


Last thursday, aku blk kampung
sbb nk attend wedding kwn2 aku
tp tu aku citer later la
sbb citer tanpa gmbr ibarat mkn nasik tanpa lauk
cehhh...mcm la sblm ni setiap entry ada gmbr..hahaha

cam biasa la kn
kalo kwn kawen je, aku pn kna tempias skali
soalan yg start ngan "bila" tu akan sentiasa berkumandang kt telinga ni
tanya la patploh lapan kali pn, jawapan aku tetap sama
da tu...mmg xde sebarang perancangan pn
so nk jwb ape...xknla tetiba aku nk plan kawen sorg2..
giler hape...

kdg2 rasa cam malas nk pegi wedding kwn2
bkn xsuka tgk hari bahagia dorg
tp secara otomatik akan ada 1 perasaan dlm diri sendiri
xtau la aku nk gmbrkn perasaan tu camne
nk kata sedih, xdela sedih sgt..maybe rasa jeles kot
and rasa tertanya2..bila pulak giliran aku?

kalo aku sendiri pn xleh nk jwb soalan tu, ni kn plak nk jwb soalan org2 keliling
kdg2 aku rimas ngan pertanyaan org
walaupn aku jwb smbil tersenyum...tp dlm hati ni Allah je yg tau

jodoh itu urusan Allah
walau bertahun2 bercinta pn, xsemestinya dia adalah jodoh kita
ape yg mampu aku buat skrg ni adelah doa byk2 supaya aku dipertemukan jodoh ngan org yg terbaik utk aku...

sapa xnk kawen kn?
nak2 plak tgk kwn2 sebaya ada yg dh beranak pinak
bahagia je kn...

okla...doakan supaya dipercepatkan jodoh aku dan dipermudahkan segalanya..amin~~

8 Sweets:

mUnie UncLe hUsin said...

i feel the same way u are..
sobsobsobsob~

Miss Wanie said...

kan munie...
jom bawak diri jauh2...huhu

mUnie UncLe hUsin said...

jom.. nak gi cari pakwe seberang ke?
hahaha

Miss Wanie said...

hahaha..mati kna hempuk ngan tok aku..
aku pn xkuasa nk gi cari org jauh2 sgt..hehe

peeja said...

tu la..lmbt la nizam ni bertindak..
ape..nizam nak marah aku ke? marah la..xkesah =p

Miss Wanie said...

hahaha..ko plak yg emo kn...
ko xleh emo2 skrg...nnt ilang seri..hehe

xpela..aku tumpang bahagia ko je..
syahdu x ayat?
hahaha

peeja said...

sebak gile ayat..haha
ala, ko ingt aku ni dah sedia ke..pangai pn same je..bile nk berubah pn x tau=p

Miss Wanie said...

xpela...at least ko dh ada hala tuju..
aku ni je terumbang ambing lg..hahah