Saturday, March 19, 2011

Contest Senyum Paling Ceria


Fuhhh...xpenah2 aku join contest
tp disebabkn yg ni tarikh tutup lmbt lagi + berbekalkan kerajinan di hati + masa yg mengijinkan
maka jommm join Contest Senyum Paling Ceria!!!
tima kasih kpd cik munie yg xjemu2 tag aku..hehehe

Contest ni sonang jerr...
syarat2 bleh tgk kt sini yer...

tanpa berlengah lg...mari kita terus ke senyuman yg menjadi taruhan...
eceehh...hehehe
jeng jeng jenggggggg.........................



kenapa saya gembira?
kerana dpt pegi holiday bersama family tersayang..kalo korg prasan, gaya aku n anak buah aku tu sejibik kn...
well...like auntie, like nephew..hahaha

insan2 yg bertuah utk di'tag' bagi menyertai contest ni adelah:


okehh...setel..
perghh..berdebar masuk 1st contest ever nih...hahahaha
daaa~~

7 Sweets:

peeja said...

mknenye kne letak gmba la ek..aku dah lame x amek gmba..xpe..nnti aku cuba

izzatul said...

tunggula dapat tenet dlu..haha

Miss Wanie said...

fezza: yerr..kna ade gambo la..hehe

adekah itu zana?hahaha
tarikh tutup 31/3 yer

Farah Syazana said...

ko saje kan x nak tag aku?saingan sengit ek

Miss Wanie said...

bleh je kalo ko nk wat pn..
dh ko tu lama giler x update blog..
tu yg aku malas nk tag..

lgpn ko kn ex-TNTM..hahah

peeja said...

hahaha..farah, btol ckp wani..kalu tag ko, xleh cr makan la org len..time ko nanges pn muke ala2 hepi..kalu hepi, lagi la,,xtau nk ckp pe..

Miss Wanie said...

btol2..aku stuju..
kang nnt kitorg kalah tanpa bertanding..hahaha