Sunday, March 27, 2011

Paranormal Activity 2

Salam sume...

kemalasan nk update blog makin membuak2
byk citer2 yg tertangguh...
da lama2, mula la lupa
pastu xtau nk tulih ape kt blog..hahaha

ok..sapa dh tgk citer Paranormal Activity 2?
yela..citer ni kn dh lama
aku je yg baru tgk..nk tgk wayang ari tu, xsempat
so tgk yg donlod jela

citer ni agak seram la
lebih kurg cam yg dulu punya...Paranormal Activity
yg menjadikn die seram sbb die amek shot from CCTV
so cam kita xleh expect ape benda yg akan muncul

pastu tgk citer ni kna fokus yer kwn2
kalo x, maybe akan terlepas scene2 seram tu
dlm citer ni, xde pn antu2 yg terjongol kuar
tp die nye effect tu yg buat kita rasa berdebar2
cam nk tau...what's next?

ade 1 scene yg buat aku terjerit
masa muka pompuan yg tgh kena rasuk tetiba muncul kt handycam husband die
terperanjat giler aku..hahaha

aku tgk citer ni pn sambil pegang bantal..standby nk tutup mata..hahahha
tp sambil tutup, intai jugak sket2
kirenye best gak la citer nih
xdela korg terbayang2 antu die sbb mmg xde antu pn

next muvi....baru tgk smlm
nnt aku update yer...heheh
adiosss......

0 Sweets: