Monday, March 28, 2011

Dia kini milikku...

Setelah sekian lama mengimpikan utk memilikinya...
setelah berhari2 pencarian dilakukan
setelah pening kepala utk memilih
setelah berpikir 7-8 kali.....

akhirnyaaaaaaaaaaaaaa................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Dior Addict 2 menjadi milikku...heheheh

botol cantik kaler pink..very da sweet like me...muahahaha


well..ari tu aku dok sebuk survey perfume
sbb perfume yg lama dh nk abes
so misi pencarian dimulakan di Isetan n Parkson
pening kepala nk pilih bau mana yg best

sbb aku xsuka bau yg sweet n fruity
aku suka bau yg fresh n lembut
kalo bau kuat, nnt aku lak yg pening

sbnrnye mmg dh lama berkenan ngan dior addict 2 nih
sbb bau die sgt best
rasa cam tenang jiwa raga...hahah..over kn
setelah pk dan pk dan pk lg..maka sambar la 1

lg best sbb dpt die nye free miniature
ari tu tanya, promoter ckp xde miniature
cess...tipu aku yer
masa aku beli tu pn, promoter tu ckp nk bg miniature J'Adore
skali yg tu dh abes...biler check, ade miniature Dior Addict 2
so ape lg..gumbira ati tidak terkata la...hahaha
lg 1, dpt toiletries bag...

perfume kn tahan lama
so tunggu la 5-6 bulan lg...perfume ape lak aku beli
sbb aku ni kdg2 cpt bosan ngan bau perfume yg sama
tu psl xsuka beli yg besar
nnt lmbt abes..hahhaha

siyess best bau dior addict 2 nih
kalo x caya, pegi counter skrg
eh x...bkn skrg...skrg dh tutup
pegi esok...hehehe
dh..nk tido...gudnite~~~


p/s: nk kumpul koleksi botol perfume la pasni...hehe

0 Sweets: