Tuesday, March 29, 2011

My Bestfriend's Wedding

Ni dia...citer yg dh lama terperap...
siyes sgt xde masa nk update skrg
seperti yg aku war2 kn dlm entry ini
ni die gmbr2 kawen bespren aku, puan adila dan suaminye, hafiz...
ecehhh...dh jd puan yer skrg..siler behave..hahaha (mcmla sblm ni x behave kn)

majlis akad nikah diadakan waktu pagi
kt masjid yg hanya sekangkang kera dr umah aku
aku ajak adik aku temankan
sbb cam segan lak nk gi sorg
mula2 plan nk gi ngan kwn aku, mizah
tp die lak lmbt...so terpaksa gerak dlu..takut ter'miss' momen2 indah nan syahdu itu..hehehe

ni gmbr2 after dh selamat diijabkabulkan
eh...ringkas btol lafaz akad nikah kt tmpt aku ni
sonang bebeno...just lafaz "aku terima nikahnya dgn mas kahwin tersebut"
"sah?"
"sahhhhhhh"
amin.........

xsempat nk menggigil pn masa akad nikah tu sbb pendek sgt...hahahah
okeh...jom kawen skrg!! :P


sesi sarung cincin ke jari isteri terchenta

cantik btol baju kwn aku nih..

eh..x abes lg sarung cincin?hehhee

posing plak..

kucupan pertama...feewwiitt..
kacau je awning tudung tu..hahahah


after setel kt masjid, aku pn blk umah sat
lepak2 ngan cik mizah
then dlm kol 11 gitu, gerak gi umah dila
sbb kenduri pn die wat ari yg sama

smp sana, pengantin tgh dok mekap
xsiap pn lg...
so ape lg...lepak dlm blk pengantin la
sambil usik2 pengantin baru...hehehe

ni lak gmbr2 masa tgh sanding
xbyk pn amek gmbr...
almaklumla....camera phone je..huhuhu

tema merah hitam

sama cantik, sama padan


after that, blk umah
dlm kol 3 gitu, pegi lg 1 kenduri kawen kwn aku
nama mizah gak...
gmbr lupa nk amek...hehhe
die pn tema merah...tp merah + putih

aku doakan semoga mereka bahagia ke akhir hayat
barakallah~~


from now you'll share all your chores
through hardship support each other
together worshipping Allah
seeking His pleasure

0 Sweets: