Sunday, September 19, 2010

Warisan Haji Ali - A Day Before

WARNING:

Entry ni dipenuhi ngan gmbr..
so berhati2 lah..jgn smp muntah..hahah

taun ni lg skali generasi warisan hj ali berkumpul beramai2
utk taun ni, family day ni dianjurkn oleh family aku
sblm tu..meh aku knalkn sapa hj ali ni..

hj ali ni adelah moyang aku..ayah kpd nenek aku
so generasi2 yg berkumpul ni sumenye adik beradik nenek aku, anak2, cucu2 n cicit2..
piut xde lg..hehe
nenek aku ade 7 beradik..

1) Tok Wa
2) Tok Ngah
3) Tok Chik Ka
4) Nenek aku..lbh dikenali sbg Che Yu
5) Tok Da
6) Ayah Din
7) Pak Su Din

out 0f 7 ni, 3 org dah kembali ke rahmatullah iaitu Tok Ngah, Tok Chik Ka n Ayah Din..
disebabkn majlis ni diadekan pd hari raya ke-3..
makanye kitorg 1 family ni sgt la bz pada raya ke-2
mana x bznye, nk kna angkut brg2 sume bwk gi dewan
byk giler brg..hamper, hadiah lucky draw, cenderahati, goodie bags..mcm2 la

oh yerr...event ni diadakan setiap 2 taun skali
organizer plak gilir2 la..taun ni dah family nenek aku..
so nx 2 years, family lain lak..

so ptg raya ke-2, kitorg da siap2 pegi dewan kt Bukit Keluang Beach Resort
setel angkut brg, sesi bergmbr bersama DSLR..haha
hatiku dh terpaut pd DSLR..cantik giler gmbr..hohoho
makanye DSLR pakcik aku yg jd mangsa..hehe

mlmnye plak kitorg sume pegi dinner kt restoran D' Kolam
after that trus wat rehearsal kt dewan
rehearsalnye utk nasyid n sketsa je..
aku plak sebuk dok baca skrip
utk apee?? jeng jeng jenggg...hahhaa

dlm kol 11 camtu br blk umah..
mehla tgk gmbr yg xseberapa
jgn lupe warning di atas..hahaha


dorg bz siapkn hamper

hamper utk games n lucky draw

tangga yg berjaya disusun

eh..ade tangga lg..hehe

dh letak kt dlm dewan

goodie bags utk sume org

hari keluarga kali ke-4

ni sume model xberbayar

kami peserta Fear Factor bersedia utk berentap..hahhaa

camni la org xde keje

poyo je candid..haha

banner kt pintu masuk

nenda tersayang

ayahanda dan bonda

kekanda2 n anak sedaranda..hahahha

feeling2 model..hahaha..masuk iklan ape nih?

Mikail, penyokong tegar Chelsea

familyku yg ramai

cubaan interprem berjaya...

tu diaaa...khusyuk baca skrip

kanak2 riang tgh practice nasyid

cenderahati utk generasi pertama..anak2 hj ali


tunggu citer part 2 plak ek..
lg byk gmbr...adoi..penat nk upload...huhu
daaa~~~

0 Sweets: