Wednesday, September 1, 2010

Panjangnyaaaaa


Tau x...pagi td aku gi bank
nk tuka duit la kn..kn da nk raya ni
disebabkn Maybank bukak kol 10..so aku pn turun kol 10
skali smp2 je, tgk org dh beratur pjg

rasanya ade la dlm 25-30 org kt dpn aku
1st 15 minutes tu mmg xbergerak lgsg..tensen btol
pastu gerak la sket..tp mmg slow giler ah
siput jln lg laju kot..

aku pn beratur la ngan sabar..
sbb da mls nk turun lg..
last2 dlm sejam gakla beratur
br smp turn aku...huhuh

opismate aku lak..die turun tghari
die gi RHB bank..kejap je tunggu..
haihh...sabo jela
yg penting da dpt tuka duit..

lg 7 ari nk blk...wheeee~~~
xsabarnye...ni 1st time nk drive blk raya
eh..ari tu pn penah drive..tp raya cina..hehe
time tu xdela jam sgt..
nx week xtau la camne....
hrp2 xla jam teruk....penat drive jauh2 ni
nk2 plak time pose..kalo ngantuk, bkn bleh mengunyah pn

insyaAllah aku blk 8hb..
doakan supaya aku slmt pegi n blk..
korg pn hati2 di jln raya
toksah la dok memecut xtentu psl
kang korg punye psl, org lain yg merana

kalo dh jam tu, bwk2 la bersabar
jgn nk potong queue lak..
org lain pn nk cpt smp jugak
sama2 la kiter kurgkn kadar kemalangan jln raya yer...
kalo sume org bwk secara berhemah, insyaAllah xde kejadian xdiingini akan berlaku...

pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh MissWanie...waahhh gitu~~~

0 Sweets: