Sunday, September 19, 2010

Raya Part 2

Okeh...ni die sambungan citer raya smlm..
raya part 2 mengisahkan sambutan hari raya bersama rakan2 terchenta
ni sume kwn2 aku masa skolah rendah
ade yg kwn masa tadika..
so kire la sendiri da bape taun persahabatan kitorg terjalin..ceewaahh

kalo xsilap aku, raya ke-6 kot baru dpt gi beraya umh kwn2..
1st, gi umah cik munie
sblm menjamu selera, wajib la bergosip-gosipan dahulu..haha
then mkn nasik minyak...
pastu smbg gosip sket..
then gerak gi umah cik yan

mkn2 kuih..minum air..
borak2..then kitorg pn bergerak pulang
sbbnye masa tu pn dh kol 6..
sronok ok dpt jmpa kwn2 lama
yela..time raya ni la dpt jmpa dorg sume..

then ari kamis, pegi umah puan baiyah
ohh...tu deskmate aku masa darjah 6..hehe
ptg lak gi umah cik dila..
tp ari tu xleh nk dok berborak lelama sbbnye aku rushing sket
yela..last day kt umah kn..
mcm2 la nk buat...so dpt jmpa dorg kejap pn jd la..

gmbr2 bersama rakan2 wajib ade..
meh tgk meh...

kt umah munie..
duduk dr kiri: elira, mimi, aku n fatin
berdiri dr kiri: munie, aziyan

after gosip, sesi bergmbr plak

kunun candid..haha

4 of us

tunggu masa nk blk..

nk blk pn smpt lg bergmbr

kami sume

br smp umah aziyan

xtau nk letak caption ape

mkn dan mkn dan mkn lg


kt umh baiyah

sedap plak cek mek molek tu

kt umah dila



rasanye citer raya da abes kot..
taun ni xbrape raya sgt sbb bz ngan family day
so coming up next is family day Warisan Haji Ali...
tungguuuuuuuu~~~~

0 Sweets: