Saturday, September 18, 2010

Raya Part 1

Assalamualaikum...

fuhh..lamanye menyepi blog ni
almaklum la..raya kan...xsempat nk hadap blog..
aku blk dr kampung smlm..
bertolak kol 9.30 pg..smp kol 6 ptg
alhamdulillah...jln clear..kete pn xbyk sgt

okla...ni nk update psl raya
berkurun tunggu nk upload gmbr..
pasal slow sgt eh?huhu
ok..part 1 ni citer raya kt umh la..
raya pertama ni...

tgk gmbr je aci x?
adoii...mls lak nk taip...
raya taun ni sume pakcik2 belah mak aku blk beraya
so umh mmg penuh..riuh rendah

menu pagi raya cam biasa la..
ade ketupat palas, rendang, sate, nasi impit..
after breakfast..dorg sume gi smyg raya
then pas dorg blk, start la sesi bermaaf-maafan + sesi hulur duit raya
pastu sesi bergambar..

after setel kt umh, aku n family aku pn blk kampung lg 1..
jauh gakla...perjalanan memakan masa lbh kurg 10-15 minit..muahahaha
gi umah makcik aku, mkn soto yg sodappp
gi umah nenek aku, mkn lak nasik minyak

pastu blk umah...
raya pertama xbyk berjalan pn..
sbb ramai org dtg umh..
so kiter layan gmbr2 la plak ek...
cekidauttt~~~


cucu cicit hajah aishah..ade lg yg xmasuk dlm gmbr ni

sorg dara diapit oleh 2 jejaka

mummy n daddy wif khadijah

tu dieee...bagi jgn xbagi..heheh
adik beradik pompuanku..
eh...yg dok kusi 1 lg tu bkn adik badik yer..tu nenek..eheh

wan aisyah yg sgt comeeelllll

khadijah sujud syukur..hahaha

our big family~~

my family~~~

cucu cicit lagikk

ber'cam-whore' di pagi raya

sesi isi perut

hidangan di pagi raya....masyukkk

xtvt di mlm hari...main mercun pop pop..hahah



part 2 akan disambung kemudian..hehe
sekian..ngantuk dh..gudnitee~~~

0 Sweets: