Wednesday, February 10, 2010

Training

Fuhh..rasa cam xcukup masa skrg..
since smlm aku xmasuk opis
sbbnye aku ade training kt Bangi smp esok..
so 3 ari la xde kt opis

sepatutnye best la kn sbb xyah masuk opis
tp skrg ni aku rasa cam nk pegi opis je
sbbnye byk keje yg xsetel...huhuh

paling mengganggu ketenangan training aku adelah psl data request
user ni request data jumaat ari tuh
mmg aku xsmpt nk buat sbbnye dok bz ngan keje lain
isnin lak aku ade training gak..tp kt KLCC je
tu pn xleh nk focus sgt sbb kejap dok wat keje...kejap dok dgr org mngajar

tu yg isnin ari tu aku blk lmbt
tp still xsiap lg data nye..
user plak tau nk cepat je..
wahai users sekalian..kalo korg nk data tu urgently, why dont u ask earlier??

ni x, kalo leh ari tu mintak, ari tu jugak nk
kang kitorg bg raw data kt korg, baru padan muka
pandai2 la korg filter n buang mana yg xnk..hahaha

ssh jugak biler kna deal ngan org nih
sume tau nk cepat je..
kalo nk cepat, leh je nk bagi
tp xkn nk bagi data yg cincai2?
nk download da amek masa jugak
then nk kna filter ape yg patut..kdg2 kna check manually
kang bagi data salah, dorg gak yg komplen
da siap tu, nk kna bagi org lain verify lak..kna double check

so...nmpk ape prosesnye?
nk cepat, siler mintak data yg senang giler..hahah
cthnye: nk mintak nama staff dlm dept aku..
on the spot aku bagi..hahah

tp kalo da namanye keje, camtu la kn
mcm2 org yg kiter akan jumpa
so kna la pandai handle org..
utk case kt atas tu, nasib baik colleague aku sgt baik
die tlg aku buat data tuh..fuhh..lega sbb da setel
tengkiuu so much :D

td masa nk send data kt user tu
rasa cam nk je tulis "hah...amek data yg ko nk sgt..amek..amekkk..kalo xguna, siap ko"
muahahaha..mampos aku kalo tulis camtu

okla...kna tido skrg
esok nk ke bangi lg..huhu
gudnite everyone..sweet dreams

p/s: xsabar tunggu ari sabtu..cptla masa berlalu...heheh

0 Sweets: