Sunday, February 7, 2010

Orang kata..........Aku kata..............

ORANG KATA aku sombong
AKU KATA aku pemalu

ORANG KATA aku pendiam
AKU KATA dgn org2 yg xrapat ngan aku je

ORANG KATA aku lemah lembut
AKU KATA kahkahkah...aku lasak jugak sbnrnye

ORANG KATA hidup aku macam perfect
AKU KATA xde benda yg perfect

ORANG KATA aku ade gaya keibuan
AKU KATA sbb aku sukakan budak2

ORANG KATA jeles ngan aku
AKU KATA aku lg jeles ngan korg

ORANG KATA aku nmpk cam serius
AKU KATA aku serius bertempat..

ORANG KATA aku cool
AKU KATA cool pd luaran je..dalam ati Allah je yg tau

kesimpulannye...ape yg ORANG KATA adelah berdasarkan penilaian luaran dorg terhadap aku tp ape yg AKU KATA adelah berdasarkan pd ape yg aku lalui sendiri..
so..benda negatif yg ORANG KATA, jgn pedulikan sgt
live ur life the way u love it (but in a positive way la..)
sekian timaa kaseeyyyy

5 Sweets:

jemmy76 said...

hmm very nice post....

cikgu isza said...

ermmm.. tapi kadangkala ape org kata ade benarnya kerana kadangkala kita x menyedari apa yang ada pada kita...

Miss Wanie said...

jemmy76: thanks..hehe

cikgu isza: btol tu..bkn sume yg org kata kiter kna tolak tepi..tp kalo ade yg dok kutuk2 tu, just ignore la..xgitu?hehe

Dari Mafraq said...

ambo kata demo anak cikgu..
lagu mn tu..haha..

Miss Wanie said...

dari mafraq: ambo kata "btol tu"..hahaha