Sunday, February 21, 2010

Potong..potong

Yeay...sudah potong
ohh..tidaklah aku mengadakan promosi utk P1 W1max di sini
potong merujuk kpd previous entry aku..hehe

td pegi potong rambut kt area umah ni je
potong style ape lg kalo x layered
tu jela dari dulu...
style lain aku xreti la plak..haha

pastu rasa nk cuci rambut skali
then after potong, die cuci
mak aihhh...best giler die urut kepala
sampai aku nk tertido
rasa cam nk je suh die urut dan urut dan urut lagi..
xyah brenti...pastu konpem aku kna lempang pakej skali ngan halau..hahah

then buat scalp treatment..dlm rm15
sejuk je kepala biler die sapu hape tah
tp mmg best ar..
lg best masa die bilas rambut...
terbayang2 diri ini di kawasan pergunungan himalaya..hahahah..sepak kang

next time nk try buat treatment utk resdung lak
ade pakej rm60 utk 3 kali treatment
jom gi try...sape nk ikut???

td aku ckp nk tunjuk gmbr rambut pas potong kannnn
okeh...ni dieeee...








kehkehkeh...cun x?
gilo hape nk tayang btol2..
just nk tunjuk layered tuh ala2 gmbr kt atas tu la
walaupn pd hakikatnye gmbr kt atas tu lg cantik dr yg real..wuwuwu
nyesal xbuat camtu td..


ok tu je nk citer
ptg ni ujan lebat lak...best best..
esok senin..ari malas sedunia
tp terpaksa buat2 rajin...
till then...papaiii

0 Sweets: