Saturday, February 6, 2010

Kenapa begitu?

Sbnrnye...xde idea nk update
tp nk jugak update..hehe
awal2 da berterus terang..bagus kn aku..
anak sapaaaa la nih..haha

aku pelik sket nih...
asal ari last bekerja utk 1 minggu tu, mesti aku blk lmbt (cthnye jumaat)
cam td...blk lmbt gak..kol 6 tu kire lmbt sket la
last week lg la..sbb cuti 4 ari
so ari kames blk kol 7 kot...huhuh

biasanye ari jumaat la org berebut2 nk blk awl
aku pn heran...asal jumaat je, keje menimbun
time tu la sume nk cepat..
lgpn aku mmg xdenye nk wat keje kt umah
xkuasa i..hahah

kesimpulannye...badi balik lmbt ari jumaat da melekat
haihh...ni pn risau sbb ade 1 keje xsiap lg
plg lmbt ari slasa kna submit
dala next week 4 ari aku gi training
sib baik ari isnin kt klcc
slasa smp kames kt bangi..huhuh
sib baik leh claim :D

okla...siap jugak aku lipat baju..hahah
punyela pemalas (bkn pemalas...bz..kehkehkeh)
dah2..nk gi simpan baju dlm almari lak
adiosss amigoss

0 Sweets: